Nacházíte se zde:   Úvodní strana > Služby HDS



Služby HDS Komfort

Služby zdarma v rámci komfortního doručení


Doručení do domu nebo bytu 2 pracovníky HDS Komfort
Naši řidiči Vám doručí objednané zboží až do domu, bytu nebo kanceláře. Naši pracovníci Vám doručí zásilku na Vámi určené místo, nemusíte se tedy bát, že zboží zůstane stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. Toto platí i v případech, kdy v domě není výtah nebo se zboží do výtahu nevejde. Maximálně však pro výnos do 4. patra. V případě že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku je taktéž nutné aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

Informace o termínu doručení s přesností 120 min.

Doručení Vaší zásilky je řízeno z moderně vybaveného call centra řadou operátorů. Informaci o stavu vyřízení zásilky můžete žádat u partnera (internetového obchodu), u kterého jste zboží objednali. Termín doručení zásilky je domlouván s přesností na 120 minut. V případě žádosti zákazník nebo špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici volá řidič přímo zákazníkovi 30 minut před doručením.

Předání výrobku, ne krabice
Samozřejmostí služby HDS Komfort je kompletní předání výrobku, ne zavřené a zabalené přepravní krabice či obalu. To znamená, že řidič přímo u Vás doma zásilku otevře a dodané zboží šetrně vybalí ke kontrole. Následně zboží porovná s dodacím listem. Vy si tak můžete zkontrolovat, zda se jedná o Vámi objednané zboží např. v požadované barvě a zda nedošlo k záměně výrobku. Dále se můžete ujistit, že dodaný výrobek je kompletní, včetně příslušenství a nepoškozený. Následuje podpis „Předávacího protokolu“ o správnosti, kompletnosti a nepoškozenosti výrobku.

Kompletní předání a potvrzení dokladů
Po rozbalení zásilky a následné kontrole kompletnosti jejího obsahu, Vám budou předány všechny potřebné doklady a záruční list. Ten Vám může řidič orazit hned na místě. Na místě také potvrdíte převzetí zboží a v hotovosti zaplatíte.
Pokud jste si objednali zboží na splátky, řidič Vám po dohodě přiveze smlouvu příslušné splátkové společnosti, u které jste si možnost splácení objednali a vyřídí s Vámi vše potřebné k úspěšnému uzavření smlouvy. Vy se tak o nic nemusíte starat.

Zpoplatněné služby na objednávku

Odvoz vysloužilého výrobku
Pokud jste se rozhodli vyměnit starý výrobek za nový, nedělejte si starosti s jeho odvozem. Váš starý a vysloužilý spotřebič odvezeme a na jeho místo postavíme zboží nové.

Podmínky pro převzetí vysloužilého výrobku:

- Zpětně odebraný elektrospotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky, může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení.

- Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin.

- Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, takovéto elektrozařízení od Vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nakládáním s odpady.

Doručení i po 17 hodině

Ve všem vycházíme zákazníkovi vstříc, tedy i v termínu doručení zboží. Stačí si při objednávce zvolit některou z nabízených doplňkových služeb HDS a naše operátorka s Vámi dohodne vyhovující čas doručení. Večerní závoz probíhá od 17 - 20 hod. Přesný termín dohodnete s operátorem.

Odvoz obalů

Po vybalení výrobku vás nenecháme v hromadě krabic. Veškeré kartony, obaly a výplně odvezeme z Vašeho domu nebo bytu a Vy se tak místo úklidu můžete v klidu věnovat spuštění nového spotřebiče.

Sobotní závoz zboží v Praze

Služba sobotní závoz aktuálně platí pouze na území města Prahy a lze ji využít u objednávek autorizovaných naším Zákaznickým centrem do čtvrtku 12.00 hod. Doručení probíhá od 8 - 16 hod. Přesný termín dohodnete s operátorem.



k obsahu ↑


HDS newsletter

O službě

Newsletter

k obsahu ↑

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Použitím tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace